pamb benim de oğlum alerjik ☹️ Sipariş verdim 1 hafta geçti gelmedi, firmayı aradım bugün gelecek yarın gelecek beni oyalıyorlar eve kitlendim resmen,ben de yorum yazdım neden gelmedi diye,o gün inanır mısın olay çıktı resmen,sahibi aradı acil şeklinde kargo motorsikletle getirdi.Korktum ben de yiyecek var içinde ya bozulursa diye.Sahibi surecle hemen ilgilendi ama beraber çalıştığı insanlar gerçekten özensiz ben çok sinirlenmistim 🙈