Selam güzel anneler,
Kızım 8 ay 1 haftalık, 2-3 gün önce babannesi mandalina yedirmiş, ilk defa yedi mandalina, 1 tane yemiş, o gün akşam bezinde çişine denk gelen yerlerde yoğun bir kızarıklık vardı, sudocrem sürdüm, ertesi gün kızarık olan kısımlar kabardı sivilcemsi yapılara döndü, sudocremin iyi gelmediğini düşünerek, doktorunun pişikler için önceden yazdığı hamazinc kremden sürdüm, bugün sivilcemsi kabarıklıkların biraz söndüğünü fark ettim ama yine de fotoğraftan görebileceğiniz gibi kötü durumda. Bebeğimde ekstra bir huysuzluk, acı çekiyormuş hali yok, çok şükür.
Sorularım şunlar:
-Bu durumu yaşayan var mı ? Varsa tavsiyeleri neler?
-Özellikle alerjik bebek annelerin tecrübelerine dayanarak soruyorum, doktora gitmeli miyim, ne zamana kadar geçmezse götürmeliyim?