Cigdemm1 tedirgin olmayın her bebek kendine has bazısı yer yer kilo almaz bazısı az yer kilolu olur. Yetişkin mizacı gibi aslında onlarda. Sağlıklı olsunlarda ötesini düşünüp stres etmeyin. Burada her anne bebeğinden bahsediyor ve herbiri kendine özel. Postları okuyup kendinize stres yapmayın( bundan birkaç hafta önce ben yaptım şahsen. Çoğu anne 2 aylık bebeğinin 90cc içtiğini bazen 120 içtiğini yazıyor sizin gibi :) benim kızım 60dan yukarı çıkamaz hatta bi ara 40-50ml’e kadar düştü. Sonra kontrole gittiğimizde baktım kilo alımı filan gayet normal. Dedim tamam illa diğerleri gibi 100lerde içmesine gerek yok sağlıklı ya yeter bana. O yüzden bebeğinize bakın, postları okuyup streslenmeyin)