prensannesi_____ kızlar 2 ay önce sezeryan ile doğum yaptım. karnımda ki çatlaklar krimizidan kahverengiye döndü benim gibi olup krem falan kullanan var mı varsa ne kullandınız yada nasıl geçer bu 🙄
asyakusunannesii prensannesi_____ geçmez 🥺 bende de oldu maalesef doğuma kadar bişey yoktu doğumdan sonra koca koca çatlaklar çıktı mor renginde duruyor öyle bir buçuk senedir 🤦🏻♀️
kasimonbes prensannesi_____ catlagin cozumu yok maalesef. Guzellik merkezleri yapiyor mu bilmiyorum. O kadar krem kullanmama ragmen yine olmus