Arkadaşlar merhaba,
43 günlük bebeğim 3. Haftadan beri gaz sancısı çekiyor, bu hafta iyice arttı, çok zor uyuyor çok kolay uyanıyor. Sürekli emmek istiyor, uykusundan ağlayarak ve ıkınarak uyanıyor, gecem gündüzüm kalmadı resmen, bebeğimi öyle ağlarken görünce içim parçalanıyor. Karnına yağ ile masaj yapıyorum, ılık havlu koyuyorum, ayaklarının altına onu yakmayacak sıcaklıkta su torbası koyuyorum, bisiklet sürer gibi olan hareketlerden yapıyorum, duş aldırıyorum, yeri geliyoe ağlamalar öyle durmuyor ki çarşafa koyup sallıyoruz artık ama artık o bile çare etmiyor. Sadece akşamları olurdu başta şimdi tüm gün bu haldeyiz. 5 gün kaka yapmadı, doktor zeytinyağıyla makatına masaj yap biraz dedi öyle yaptımda bu sabah yapabildi kakasını çocuğum. 2 tane damla kullanıyoruz Biogaia ve Sap Simplex. Bu durumları yaşayan var mı? Yaşayan varsa ne zamana kadar sürüyor bunlar? Bazen hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor gerçektem hem psikolojik hem fiziksel olarak tükenmiş durumdayım.