Eslemdemr0308 Çok kaşınıyor sürekli eli ağazında hep birşeylerle kaşımaya çalışıyor diş kaşıyıcı aldım çeşit çeşit fayda etmiyor huysuz çok ne yaparsam rahatlar bu arada cargel kullanıyoruz.
sedaelif Eslemdemr0308 biz diş jeli almıştık sürünce iyi geliyordu. Eltim papatya yağı kullandı oda iyi geldiğini söylemişti
DevrimciAnne Eslemdemr0308 cargel yılların jeli biz de onu kullanıyoruz başka ürünlerde denedik jeller toplar bir işe yaramadı hatta şu an üst dişleri çıkıyor sürünce rahatlıyor ama o kaşıma devam edecek ben bir de kendi parmağımıza takılan bebe fırçalarından aldım jeli ona sürüp masaj yapıyorum 😊
Kerem_k1 Eslemdemr0308 buzdolabonda bir ağız mendlini ıslatıp buzlukta beklet biraz soğuk iyi gelir damaklarına, hurma sürebilirsin biraz damaklarına
Kerem_k1 Eslemdemr0308 ben soğuk sıcak dinlemeden veriyorum çünkü rahatlatıyor zaten hemen ısınıyor mendil. Damaklarına iyi geliyor