Anneler merhaba ☀️ biz ailecek domuz gribi geçiriyoruz yani influenza geçen pazartesiden beri kıZım çok kötüydü düşmeyen ateş kusma karın ağrısı şükür iki gündür ateş yok ama aşırı iştahsız bir haftadır su içiyor sadece daha önce geçirenler ne kadar sürede düzeldiniz acaba ilk defa böyle yorucu ve inatçı bir hastalık geçiriyoruz eridi çocuk bir haftada 3 yaşında bu arada siz neler yaptınız çabuk toparlaması için