Aslihan08 Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 5 buçuk aylık oldu. Malum artık kışa girdik bebek arabasını sürekli çıkartamıyorum. Kangurusuna koymak istiyorum. 5 buçuk ayda başlayabilir miyim acaba? Sizler ne zaman koymaya başladınız ? 💋
Deletedmom_68 Aslihan08 15-20 günlüktü yenidoğan desteğiyle başladım ben 7,5 aylık hala da aktif kullanıyorum başlayabilirsiniz tabi
Deletedmom_68 Aslihan08 15-20 günlüktü yenidoğan desteğiyle başladım ben 7,5 aylık hala da aktif kullanıyorum başlayabilirsiniz tabi
Naime80 Aslihan08 biz 3 aylıkken başladık başta ağladı falan ama alıştı. Eşimde ben de kullanıyoruz,yürüyüşe çıkarken kurtarıcımız oldu. Neko switch kullanıuoruz👌🏻