anonimhanim_ bende 26 aylıkken başladım 1,5 ay falan oluyor heralde. Bizdede hiç belirti yoktu sadece kakasını yaptıktan sonra söylüyordu kaka yaptım diye ama çiş falan asla. Ben gözümü karartıp bodoslama başladım hiç düşünmedim önünü arkasını. İyiki de öyle yapmışım diyorum bence bu sayede kolay geçirdik. Normalde çok panik stresli detaycı herşeyi düşünen bir insanımdır dolayısıyla her sürecimiz zor geçmişti ama bunda benim kafamın rahatlığından kolay oldu salmıştım çünkü. Sizede bunu tavsiye ederim. En kötü ne olabilirki yani bir kaç sefer yer silersiniz çarşaf yıkarsınız falan bu kadar