4242g Kızlar Ağustos 20 de Doğum yaptım programa göre bugün 1 ay 1 günlüğüz ama benim hesabıma göre 33 günlüğüz sizce bizim 40mız ne zaman çıkıyor kafam karıştı
ma9419 4242g bende 19 Ağustos’ta Doğum yaptım canım 28inde yani Cumartesi günü kırkı çıkıyor seninde Pazar günü
Hohomoromu 4242g bebeğin doğdugu gün 1. Günü değildir 24 saat dolduktan sonra 1 günlük sayılıyor yani ertesi gün 21 aguststa 1 günlük o şekilde sayın
SukranUras 4242g şimdi 20 ağustosta doğduysa 21 ağustosta 1 günlük dimi 😄 ben açtım takvimi saydım valla öyle çıktı bi de sen say 😄😄
4242g Çok teşekkür ederim canım birde korse ne marka kullanıyorsun ben eczaneden aldım memnun kalmadım siz ne kullanıyorsunuz acaba ?
Deletedmom133 4242g bu ayın 30unda çünkü bizimki de yarın 3 aylık oluyor ama bugün 3 ay gösteriyor uygulamaya takılma 😊