Selda03 Arkadaşlar bebeğim yeni yeni yürümeye çalışıyor, bu akşam yürümek isterken düştü ve üst dudak bağı yırtıldı biraz kanadı şuan kanama durdu ancak o yırtılan yer geri yapışır mı?
erseerse Selda03 çok geçmiş olsun. O fazla uzun olunca ileride kesilmesi herekebiliyormuş. Kendisi olması iyi olmuş. Aynısı bizimde başımıza geldi 2 diş hekimi böyle söyledi
Hasretdeniz Selda03 benm oglumda düştü aynı şekilde doktor bize o bag yeniden yapışır dedi ve oylede oldu merak etmeyin
erseerse Selda03 gerçekten 😊 dudak bağı olarak geçiyor. Fazla uzun olunca dişler ayrık ve yamuk çıkıyormuş.