Uygulamanin cok eksigi , sacmsligi ve zorlugu var. Bu da onlardan biri. Yakin zamanda uygulamada ne degistirilsin istersiniz. Diye post acilip istek ve onerilerin yazilmasi istenmisti. Bir suru yorum geldi. Bu da yine onlardan biriydi. Her bir oneriye kendilerine gore sebep sunmuslar -şu sebepten dolayi bunu yapiyoruz- diye. Yani icraat yok , tum sikayetlere isteklere sundan boyle yapiyoruz yazip hic bir sey yapmadilar. Madem degistirmeyeceksiniz niye soruyosunuz dimi :)