merhaba güzel anneler 6ay önce dogum yaptım bebegim meme tutmadı cok destek olanım yoktu gazlı ve uyumayan bebek hep kucak filan derken bugün karnımda bir şişlik fark ettim dokununca dikişlerden 2cm yukarda böyle avakado büyüklügünde sert bir yapı elime geldi uzanınca oturunca yok ayaktayken elime geliyor nete bakınca direk fıtık cıkıyor basına gelen varmı yada nasıl bir süreç gerekiyor drumu aradım tatildeymiş bi hafta size danışmak istedim hep ameliyatla düzelme oluyor yazılmıs nette sizlerde yasayan duyan bilen varmı