Merhaba kızlar sağ göğüsüm çok ağrıyor ama böyle mastit gibi değil ucu ayrı komple ayrı bi şekilde ağrıyor . Sağ taraf sık emzirdiğim taraf. bebeğim 4 buçuk Aylık artık ara ara ısırması çekiştirmesi falan oluyor acaba ondan mı ya aşırı yani geceden beridir durulmuyor bir sertlik te yok ama şişlik var bu durumu yaşayan varmı? önerilerinize talibim 🥹