Selam herkese. Gayet güzel giden 4 aylık emzirme sonucunda göğsümün telinde soyulma gibi, deri değişimi gibi bir şey oldu. Ucunda da sivilce çıktı.Emzirmeyi çok seven ben şu an acıdan emziremiyorum. Yok böyle bir ağrı😥doktor antibiyotik verdi ama tam ne olduğunu o da anlamadı gibi. Belki yaşayan çözüm bulan vardır aranızda. Buna kesin çözüm bulana dua edeceğim 🥺