ANM19
Bebeğim bu gün 4 ayını doldurdur.4numara bez kullanıyordum ama hep lastik izi yapıyor ve hem çişi hem kakası çıkıyor bezden.Ben de değiştirdim 5numara kullanıyorum.Biraz tombik bir bebek.Bez küçük geldiği için sızdıemış ola bilir mi?Bezi bağlama şeklinde yanlış yok önden söyliyim