Doğum yapalı 63 gün oldu son bir haftadır falan sürekli kasık ağrım var sızlıyor gibi, 3 4 gün önce aşırı şiddetli karın ağrısı vardı dayanamıyordum öyle bir ağrı yok doğum ağrısına eş değerdi. Şimdi ise normal ağrım var hep var sürekli wc çıkma isteği bazen idrarda yanma falan, karnıma oğlum yattımı rahatsız oluyorum sanki içimde bişey taşıyorum da oğlumda yatınca ona baskı yapıyor gibi bunların sebebi nedir acaba