Cndntnr Kızlar iyi akşamlar,kızım 14 aylık hala yürümüyor. Tutunup kalkıyor,koltuktan veya tutunduğu yerden sıralıyor,ellerinden iki taraflı tuttuğumuz zaman yürüyor ama onun dışında tek başına yürümüyor. Ne yapmam lazım sizce,geç kalmadı mı yürümekte 😞
Ozlemamine Cndntnr 15 buçuk aylık olduk bizdede durum aynı kendi sıralıyor kendi basına kalkabiliyor ama yürümüyor 18 aya kadar normal miş ben kendim de 2 yaşında yürümüşüm mesela .
Muazselami Cndntnr merak etmeyin benim bebeğimde öyleydi 14,5 aylıkken birden yürüdü her bebek kendine özel bi bakacaksınız ki kalkmış yürüyor 18 aya kadar normal görüyor doktorlar zaten
Muazselami Cndntnr kıyamam çok haklısın bende sizin gibiydim üzülüyordum hatta çok erken sıralamaya başladı ellerinden tutup yürüyordu yaşında yürür dedim olmadı zamanı gelince birden bi baktım kanepeye tutunurken bırakıp yürümeye başladı teşvik edin elinizle bi oyuncakla gel gel diye