Kızlar bebeğimde egzama var. Hiç bir şekilde çaresini bulamadık. Şampuan krem bez deterjan vs hepsini değiştirdik ama tık yok. Bugün doktorumuz alerjik mama verdi. Hipp kullanıyorduk onu bıraktık. NUTRİCİA NEOCATE bu mamayı kullanan varmı varsa nasıl tatlandırıyorsunuz tadı çok kötü. Bu arada burun tıkanıklığı öksürük ve hapşırık var. Hastaneler dolu çocuklar çok kötü dikkat edin salgın varmış . Allah’ım yardımcımız olsun 🙏🙏🧿