Kızlar kayınvalidem bize geldi gelmeden balık yemişler bende de yoğurt yedi unutup çok değil ama 3-4 dolu kaşık yemiş bana söyledi sonra unuttum balık yemiştim gelmeden diye taze de değil Bayat 1-2 hafta önce alıp dondurucuya atmışlar Ordan alıp pişirmiş bayat yani bir sıkıntı olur mu sizce kendisi de hasta zaten ciddi hastalığı var korktum bende