Kızlar merhabalar 128 gb tlfnum saha öncede iphone kullanıyordum bunu alınca buna taşıdık eski fotoğraflarımıza ama bu kadat çabuk dolması çok garip geldi . Aylık gb aldım hafıza olarak ama hala dolu diyor güncelleme indirme yapmıyor filan sizce neden ? Tlfnda silinecekleri sildim ama başka bişide silemem ben bunları nereye yedekleyip tlfndan silsem yda ne yapsam bilen varmi acaba