İyi akşamlar güzel anneler. Kızım 4.5 aylık bundan bir ay öncesine kadar kulakları gayet normaldi. Ama bu bir ay içerisinde kulkları kepçeleşmeye başladı. Yatarken, emerken kulakları kıvrılıyo kıvrıldıkça daha çok kepçeyeşiyo. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Şapka ve bandana taktım düzelir mi bilmiyorumama zaten kızım mümkün değil durdurmuyo kafasında sinir oluyo, biraz asi bir prenses kendileri😅 tecrübesi olanlar fikir verirse çok sevinirim