Merhabalar şuan kızımla inanılmaz bir uyku problemi yaşıyoruz. Geceleri asla deliksiz uyumuyor gece terörü yaşadığını düşünüyordum fakat gündüz uykusu da bu şekilde uyandığında aralıksız 10 dk ağlıyor sebepsiz yere. Sonra akşamları uyumayı reddetmeye başladı 11 oldu 12 oldu ağlıyor uyumamak için. 12 de dahi yatsa gece feryat figan aynı şekilde kalkıyor . Bugün öğlen uykusunu uyutmadım uykusuzluktan öldü akşam uyumaya gidiyoruz yine ağlıyor . Hiç bir şekilde çözüm bulamıyorum lütfen yardımcı olun bu şekilde olan var mı ?