20 aylık bebegim var şu zamana kadar tv açıp yemek yedirmedim ama bu ay malesef başladım ne yapayım? Sabah kahvaltı yapıyor ona dokunmuyorum yedigi kadar diyorum öğlen 12 gibi emziriyorum uyuyor. Saat oluyor 4 yemek yemiyor bende çorba içiyorum akşam oluyor saat 7 buçuk yine yemiyor mecburen yine acıyorum siz söyleyin ne yapayım ona kalsa hiç yemeyecek 🙄 zaten prematüre doğdu gelişim yavas akranlarına göre. bırakıyım kendi haline de diyemiyorum