Hamiyet1412 doktorum beslenme kadar gece uykusunda önemli eğer uyanmıyorsa özellikle uyandırma demişti, bende birden pat diye kesmedim tabi sadece 40 ı çıktıktan sonra alarm kurup beslemek için uyandırmayı bıraktım kendi acıkınca uyansın dedim öyle oldu tabi o zamanlar çok küçük olduğu için uyku süresi kısaydı 4 saat falan uyuyordu acıkıp uyanıyordu büyüdükçe bu saat uzadı 5 saat 6 saat oldu böylece gece beslenmesi hiç oluşmamış oldu şuan 15 aylık olcak gece mama için uyanmaz dişten vs uyansa bile mama içmez geceleri öyle bir alışkanlığı yok