Nurumm12 doktorumuz bu şekilde söyledi . Dediğiniz gibi yap diyen doktorlar da var . Aslında ben hastalık döneminde olmasak aralıklı veririm açıkçası haftada 2 belki 3 , ama düzenli içiriyorum bu aralar çünkü iştah belki açar bağışıklığı yükselir diye . Grip oldu atlatmaya çalışıyoruz da