Miraay Doktora çarşamba göstereceğiz sonucu izindeymiş, sağ meme de düzensiz dağılmış mikrokistler varmış kızlar 😔 nedir bu
MelindaMelisa Miraay Ufak kistler var.Emzirme sonrasında genelde oluyor.Büyümediği sürece endişe etmeyin
Miraay MelindaMelisa bekarken de vardı elime geliyordu ya ama Bn farkedemedim cnm 1 buçuk sene oluyor evleneli bide bende o zamanlardan kalma çok kötü bi halsizlik uyku hali var doğumdan sonra hele iyice kötü oldum 6 aylık bebeğim. Bi an da korktum acaba sebebi kötü huylu bir şey vardır da o mu oldu diye ? Boyutlarını kaç tane olduğunu da yazmamış doktor ya 😔
MelindaMelisa Miraay Kötü huylu olmuş olsaydı malingnite diye bir tabir olurdu.Endişe etmeyin.Bazı kistler 20 yıl aynı boyutta kalabiliyor.Halsizlik emzirme döneminde oluyor.Bebekler bizim depoları boşalttığı için normal.Kan tahlillerini yaptırıp baktırmam lazım eksik olan bişeyler vardır.Geçmiş olsun
Miraay MelindaMelisa kan tahlillerime baktırdım cnm bitek hemogramda eos çok az yüksek çıktı onun dışında birşey yoktu.