Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 2 aylıkken ameliyat oldu ogunden sonra emmeye hevesi gitti 3 aylıkken tamamen bıraktı. Yaklaşık 3 aydır mama ile besleniyor sağım yapmayı denedim o zamanlar sagdigimda bir damla bile gelmedi bı kaç gündür göğüslerim sızlıyor bu akşam gogusumü sıktığımda sutumun hala geri cekilmedigini gördüm azar azar da olsa geliyor sütümü arttırıp emzirmek istiyorum çünkü çok özledim emzirmeyi hem bebeğim için daha faydalı . Ama emmek istemiyor artık nasıl döndüre bilirim öneriniz var mı 🥲