Merhaba hanımlar en son adet tarihimi hatırlamıyorum çünkü geçen ayda 15 gün gecikme vardı bu ayda olmadım 12 1 gibi gebelik testi aldım ve test yaptım o saatlerde negatif şimdi baktım çizgi gelmiş doğruluk payı varımdır acaba ilk 10 dkka önemli diyorlardı ama bilemedim