Nslhn5561 verem aşısı bizim sağlık ocağında belli zamanlarda yapılıyor yani mesela 10 bebek toplayıp aynı günde çağırıyorlar . O nedenle zaten tam 2 aylıkken yapılmıyor diye düşünüyorum. Biz o dönemde korona olmuştuk zaten o nedenle 2 ay 18 günlükken yapıldı verem aşısı. Yine de doktorunuza danışın. Temin konusunda bi fikrim yok 🤷🏻♀️