Kızlar merhaba .
Bebeğim sadece anne sütü alıyor . Onun dışında d vitamini ve sidefer kullanıyorum . Sidefere yeni başladım.. ama idrarı aşırı kokuyor . Neyden kaynaklanıyor olabilir
Benim yediklermle alakalı mi yoksa kullandığı vitaminler mi . Var mı böyle bişey yaşayan ?