Perikizim Merhaba kizlar 5. Ayda yavas yavas ek gidaya gectik bugune kadar kusma yoktu 6 bucuk ayligiz 3 gundur gunde bir kez olmak uzere kusuyor cozemedim zaten cok fazla birsey yemiyor 1 saat sonra falan emziriorum cunku ac oluyor uyandiktan sonra kusuyor nedendir cozemedim ek gida vermesem mi acaba yoksa enfeksiyon mudur ates yok huysuzluk yok yani ksuma disinda bir sikayetmiz yok
ALperenim Perikizim Midesine ağır geliyor olabilr cnm .. Bizde 2 aylıkken fışkırtıyordu reflü zannettik ama elhamdulillah öyle bşy çıkmadı zamanla geçti .. Doktoruna Bi danış..
ALperenim Perikizim Midesine ağır geliyor olabilr cnm .. Bizde 2 aylıkken fışkırtıyordu reflü zannettik ama elhamdulillah öyle bşy çıkmadı zamanla geçti .. Doktoruna Bi danış..
Perikizim Fiskirtarak kustugu icin korkuyorum ama normal birsey ise bosuna tahlil falan cocugu ziyan etmek istemiyorum lutfen basina boyle birsey gelen cevap yazabilir mi
Ikra1801 8 aylık bebeğim bizde 5.ayın sonuna yakın başladık Ek gıdaya başladığımızdan bu yana başımıza hiç böyle bişey gelmedi ama isterseniz bi Dr görünün derim fışkırtarak kusuyor dediniz çünkü birşey dokunmuş olabilir 🤷♀️🤷♀️