124 Kızlar bebeğim beş buçuk aylik biz onunla konuştuğumuzda çığlık atar ve agular şimdi konuştuğumuzda gülüyor ve gözlerimizin içine bakıyor ne aguluyor nede çığlık atıyor bu aralar çok iştahsız da aynı durumu yaşayan annelerimiz var mı acaba
Deletedmom_68 124 evet bizimki de bıraktı o dönem. pür dikkat bizi dudaklarımızı izlemeye başladı şimdi 7,5 aylık babababa dedede hecelemeye başladı. demek yeni beceri kazanacak❤️
Lovecemre 124 merhaba benim bebegim de 4 buçuk aylık üç gündür falan ses çıkarmayı bıraktı bağırdı agulardi çok tatlı sesler çıkarırdı şimdi olmayınca ben de biraz canım sıkılmıştı demekki tek degiliz 🤦
Hanim58 O zamanla kayboluyor agulamak yerini gülme kahkaha tarzı şeylere bırakıyor bizde de agulama bitti dudağıyla ses yapıyor gülüyor kahkaha atıyor normal bence
124 Hanim58 aaa veya ooo gibi sesler çıkartiyordu onlar bitti sadece kakirdiyarak gülüyor içimi rahatlattıniz sizin bebeginiz kaç aylık
124 Deletedmom_68 içimi o kadar rahatlattıniz ki biraz bu duruma moralimi bozmustum peki tekrar ne zaman agulamaya başlar
Deletedmom_68 Deletedmom_68 agulamaz artık. bizimki 2 haftadır dert anlatmaya çalışıyor. vıvvıvıvıv buvuvuvuv bababab dededeed falan😂o aralıkta sessizdi baya
124 Lovecemre insanin canı sıkılıyor hep konuşur agulardi o bana cevap verdikçe mutlu olurdum şimdi vermeyince moralim bozuldu acaba ne zaman eskiye döneriz