Senorita Biraz alışkın olmanızla alakalı ben çalışırken hep topuklu giyerdim anaokulu kısmında o kadar çocukla sorun olmuyordu, rahat kullanıyordum, spor ayakkabı gibiydi benim için 🙃 Ama alışkın değilseniz yorucu olabilir. İşten ayrıldığımdan beri sneakers tarzı kullanıyorum mesela şuanda bir etkinlik olunca gözümde büyüyor topuklu giymek. Az topuklu modellerde oluyor botlarda onlarda hoş görünüyor 🌸