Fyzannesi Bebeğim 3 aylık . Çok aglak olduğundan eve tavana monte salıncak yaptık uyutmaya calişirlen bi ipi koptu 😭 Allahtan koltuğa düştü basını yere çarptı çok ağladı sakinleştirdik doktora gidelim mi
Duygu38 Fyzannesi 3 gün öncede bnm oğlum koltukdan düştü 8 aylık ağladı sustu bi gariplik görmedim o yüzden de götürme gereği duymadım
BihterZiyagil_ Fyzannesi koltuğa düşüp başını yere nasıl vuruyor anlamadım. Doktora gidin tabi çok küçük Allah korusun. Umarım uyutmamışsınızdır