Deletedmom_25 Kızlar dün akşam bebeğime kabak kapya biber erişte karışımı çorba yaptım bebeğim gece pişik oldu birden bire sizce kapya biberden dolayı mı çünkü kabak daha önce de yemişti böyle bir şey olmamıştı
Deletedmom_25 Dondurmalikahve daha 6 aylikken vermistim kusmusti bi iki kez Ama Simdi son 1 aydir veriyorum kusma vs olmadi Ama yumurta vermedim dun Sadece kapya biber Kabak eriste vermsitim
Dondurmalikahve Deletedmom_25 eriştenin içersinde yumurta yok mu? Erişte yumurta ile yapılır yumurtasız erişte ise belki de kapya biberdir. İlk kez tattiği içinde pişik olmuştur.
Alpinannesiyim Bebeğim olmuştu hatta ben kapya biberin kızartmasıni yemistim daha bebeğime vermemistim sütten geçti dokundu baya kizardi hatta tarhanada da varmış onu bile uzun sure tuketmedim
Deletedmom_25 Alpinannesiyim evet bende o akşamı turşu acı biber yemişti şimdi aklıma geldi belki sütten gecti