Canisi30 bu mama gazı fazla olan bebekler için ve kilo aldırmada bei sorun yok her ay alması gerekenin üstünde bile alıyoruz biz sadece mama ve ek gıda ki suanda ek gıda ile gidiyoruz ek gıdayı tabi daha ögüb olarak cok cok yemiyor cogunluk mamadayız gaz yönünden cok rahat ettik