Merhabalar. Bir yaşına yeni girmiş bir kızım var. Bronşit başlangıcı var denildi hava falan veriyoruz cihaz aldık. Kozalak şurubunun astım, bronşit vb. hastalıklara iyi geldiğini biliyorum. Benim kardeşim de kullanıyor çünkü bağışıklık için ama benim kızım henüz bir yaşında. Sizce küçük mü kozalak şurubu için? Kullananlar deneyimlerini yazarsa çok mutlu olurum. Teşekkürler. ♥️