Kızlar merhaba çocuğumda 3 gündür ateş vardı sürekli tekrarlıyordu. Ama m
Keyfi yerindeydi öyle çok huysuzluğu yoktu. Doktora getirdik bugün artık ateşi geçmeyince. Kulaklarında enfeksiyon var dedi antibiyotik yazdı. Ama hiç kulaklarını falan tutmadı. Var mı böyle birşey başına gelen merak ediyorum da.