dorukalim Arkadaşlar bi mülakat için parkur çalışıyordum ayak parmağımı inicttim sanırım kırık olduğunu düşünmuyorum sadece dokununca ağrı var e birazda morardı 2 haftam var ama bı kaç.gune iyileesi lazım ne yapabilirim evde ya yardımcı olur musunuzzz😔