guno özel hastaneye gidiyodum çocuk doktoruna . bugün gecen ay yapilan sarılık değerine gore daha yuksek dedi sarılığı . gecen ay da gittigimizde 11 çıkmıştı . bugün devlet hastanesine gittim test yaptırdım 7 çıktı .özel deki doktor öyle diyince bizde 15-16 falan olmuştur herhalde dedik çok korktuk . ozeldeki doktor altında başka bir rahatsızlık olabilir dedi çok uzulduk . test parası için de 1932 lira istedikleri için devlete gittik . devlette 7 çıktı degerimiz . simdi iki.gün sonra devlet hastanesine gitcez gerekli testler yapilacak ama çok korkuyorum birşey çıkar diye .