Ayoa 36+3 de dogdu 11 gün kuvezde kaldi 2900 dogdu 3 gündür göbek deliği üzerinde gernesince ikininca bir nohut kdr bir şey beliriyor sanırım göbek fıtığı çarşamba randevu aldım gidicem daha önce yeni doğamda yaşayan oldumu bu şekilde
theanalikko Ayoa bazen sebepsiz de çıkabiliyor illa ağlamasına gerek yok. Prematüre doğmuş sayılır o da tetiklemiş olabilir. Benim bebeğimde de çıktı çocuk cerrahisi geriler dedi. Baya da geçti gerçekten, yok gibi şu an.
Ayoa silacerenbuldan gazını çıkarıyor alttan üstten ama bugün surekli ıkındi gazdan dolayı ins bizimde gecer