Kizlar tercihler acilmis bugun son gun giriyorum tercih yapmak icin ama sadece saglik bakanliginin yerlestirme tercihi var ben duz lise mezunuyum baska tercih olmucak mi sadece saglik bakanliginin mi olacak anlamiyorum hic anlayan yardimci olabilir mi