coksukur sürekli memede olmasının sebebi doymamasıda olamaz mı? Bizim 4.ay bitince ilk günde iki çay kaşığı meyve suyu tadımıyla başladık, kavanoz şeylerini bilmiyorum ama zaten çoğu kişi önermiyor, tadımlarıda tok olduğu neşeli olduğu zamanda yaptırıyoruz hem yavaştan kaşığada alışsın diye, sizede tavsiyem başlamak istiyosanız tadım şeklinde cam rendede meyvenin suyunu çıkararak başlayın, öğün olarak 6.ayını doldurunca vermek daha doğru