Arkadaşlar ciddi ciddi soruyorum bu ülkede gecinemeyen gelen faturalara kiralara çocuk masraflarına zorlanan 3 5 kişimi ben anlamıyorum ya 50den yukarı doğalgaz yakmadım çankırıdayım 2500 milyar geldi ya çıldırıyorum yaktigim 4 Petek banyo mutfak salon kapalı olduğu halde şimdi yatak odasında kapatip oturma odasına yatak yapacam ülkeyi bu hale dusureni Allah kahretsin ya daha kar kapıya duşmeden 2500 milyar geldi