Merhaba kızım 13 aylık 2 uyku uyuyorduk yanlız son zamanlarda tepetaklak olduk. gece hep meme isteyip sonrasnda uyuyan çocuğum gece uyanınca saatlerce uyanık kalmaya başladı. Normal olarak 10.30 da kalkıp öyle oluncada 12 de değilde 2 de uyuyup bida uyumamaya başladk. Tek uykuyu kaçta uyuyosunuz? Bizim akşam uyku saatimiz 9-9:30 arası kaçta uyutmam gerek?? Kaç saat uyuması gerek bilen varmı?? Geceyi geçtim gündüzleride Uyutucam diye yorulmaya başladım yardım edin lütfen