Beautea diye bir çay var . Ben kullanmadım Allah var 53 kiloyum zaten yoksa kullanirmiydim evet . Çünkü kuzenim onunla zayıfladı baya cok geri de almadı . Diğer kuzenim kiloluydu bildik bileli onla 15 kilo verdi 5 yıldır çocuğu olmuyordu kilo verince hamile kaldı şu an bebiş bekliyoruz . 🤗 Eşimin kuzeni 110 kilolardaydi oda 25 kilo kadar verdi onunda 6 yıldır çocuk olmuyordu kilo verince oldu kendiliğinden doğdu bile 6 aylık su an şükür 🤭 eltim 10 kilo verdi ama çok ihtiyacı yoktu 10 kilo yetti onada … Böyle etrafim çok yakınlarım verince ordna biliyorum bende . Ama benim dememle almayın tabi hemen bende örneklerle reklam yapıyor musum gibi oldu 😂 lütfen araştırın ona göre kullanın … Bendeki örnekler bu kadra umarım faydası olur 🥰