Merhaba anneler bebeğim 4ay 19 günlük ve sürekli emzikle dişlerini kaşıyor uyurken kavga ediyor emzik ile ağrısından çıkarıp ağızındaki oynuyor sürekli bende dişlerinden şüpheleniyorum ben kaşıyınca aşırı derecede rahatlıyor tetagil kullanan var mı bir sorun olur mu sizler memnunmusumuz