Ng2022 Kızlar bebeğim 11 aylık, şimdiye kadar sağarak verdim ama artık yetmiyor. Hangi marka mama iyidir? Çok pahalı ama yine de SMA veya HİPP ile tecrübesi olanlar yazabilir mi?
Annis-ogul Ng2022 zaten iki mama en sagliklisi ilk hipp oneriliyor belli bi aydan sonra kabizlik sorunu olduğu için biz 3 numara da sma ya gectik
Olimbonii Ng2022 dogdugundan beri hipp combiotic kullanıyorum guzel besliyo kilo aldiriyo hemde dogal anne sütüne en yakin olan bir mama suan 2 bucuk aylik 1 yasina kadar bunu kullanacam