Yaklaşık 1 saat önce w6 aylik oglum yarım pk (110cc kDar ) tarihi 5 gün geçmiş nesquik muzlu süt icti bende tadına bakayım dedm öyle farkettim şuan hiçbir belirtisi yok ama ne yapmam lazm zehirlenme hattı belirti olursa hastaneye götürün dedi ama ben bu durumu malesef ki yaşamış olan varsa ne yapmam lazm öğrenmek istiyorum gıda zehirlenmesi olurmu olursa kac saat içinde belli eder